piątek, 4 października 2013

kurs spękania dwuskładnikowe na szkle

gdzie ostatnio się uczyłyśmy tego cudnego efektu
Pani Dorotka pokazywała nam co i jak ,
a w trakcie czekania aż pierwszy preparat nam wyschnie była degustacja
wekowanych sałatek i nie tylko jakie przyniosły panie a także kiełbaski na ciepło z piekarnika a także ciasta, co za tym idzie były rozmowy oczywiście o przepisach i jak tam która Pani robi różności w kuchni,  także połączyłyśmy przyjemne z pożytecznym - oj się działo :)
Bardzo chciałam Paniom podziękować za to spotkanie bo było super :)



może mnie dziewczyny nie ustrzelą ;)



ponieważ post czekał w kolejce na publikację to w międzyczasie byłam na kolejnym tym razem świątecznym, o to co robiłyśmy- bombkę z pastą strukturalną na choinkowym stojaku z jednoskładnikowym spękaniem


 to jest bombka naszej Pani Dorotki
 moja jeszcze niewykończona bo musiałam urwać się z kursu troszkę wcześniej, ale już ją dokończyłam i pokażę później z pozostałymi jakie będę robić ;)

pozdrawiam i miłego wieczoru :)

4 komentarze:

  1. Doskonalisz swe umiejętności z cudnym efektem :) spękania wyszły cudnie a bombka rewelacyjna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Basiu że miałam okazje cię poznać. Miło było razem pokleić i pomalować. A te nasze spotkania maja swój niepowtarzalny klimat, to niepodważalny fakt. Twoje prace jak zwykle perfekcyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie spękana micha, a kursik z pewnością dał impuls do nowego!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spotkanie z decoupagem w tle !!! Piękne miseczki powstały. Nie wiem kompletnie jak to jest z tym decoupagem na szkle... Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń