niedziela, 29 września 2013

"Kurs na własny folder do embossingu

 Ponieważ moja kieszeń jest systematycznie opróżniana przez moje hobby, to lubię korzystać z pomysłów dziewczyn na może mniej profesjonalne rzeczy, ale dające takie same wspaniałe efekty.
Uwielbiam wszelkiego rodzaju wykrojniki i foldery do embossingu, tak więc jeżeli muszę wybrać czy kupię sobie nowy wykrojnik lub folder to wiadomo że wybieram wykrojnik i pozostaje pewien niedosyt związany z posiadaniem tychże cudeniek ;)
Jakiś czas temu doznałam olśnienia - robiłam już sobie dawno temu, jeden mały do wytłaczania dłutkiem
zrobiłam go w zwykłej koszulce na dokumenty tzn. tej sztywnej chyba format A3
teraz użyłam wykrojonych elementów z papieru wizytowego w ilości dwóch sztuk, skleiłam razem i o to co mi wyszło :



także możemy skomponować taki folder jakiego nie będzie miał nikt no chyba że komuś się tak spodoba i zrobi sobie taki sam, ale to i tak będą unikalne egzemplarze 
Jeżeli uznacie że wzór jest mało widoczny to można sklei trzy elementy lub więcej to już wszystko zależy od Was 

Ten który jest wykorzystany w kartce był robiony już jakiś czas temu 
natomiast ten ze śnieżynkami specjalnie na potrzeby tego kursu 






jeszcze może jeśli chodzi o mocowanie gotowych już elementów to można tak jak ja taśmą malarską którą odkleimy bez uszczerbku na naszej pracy lub zrobić sobie gotowy przyklejony do jakiejś kartki to już wg własnego uznania 

 Jeżeli coś jest nie jasne piszcie w mirę możliwości czasowych będę odpowiadać :0

Będę wdzięczna jeżeli pokażecie jakie wzory Wy sobie porobiliście i podacie u siebie link do tego kursu :)

Pozdrawiam gorąco i miłej niedzieli Wszystkim 

5 komentarzy:

  1. Od zawsze podobały mi się prace wykonane tą metoda , nawet mam jakiś przyrząd do embossingu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko wspaniały pomysł, na pewno go wykorzystam - dzięki :))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł !! wart wykorzystania :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak dbijasz go na papierze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do tego rodzaju własnego folderu używam maszynki wizard

      Usuń