wtorek, 17 lipca 2012

fotogra "Ławka "

czyli wyzwanie nr 15 na naszym Szufladowym blogu
gdzie trzeba wykonać zdjęcie na którym będzie znajdowała się ławka plus jeden z głównych elementów czyli kapelusz lub jakieś kwiatki czy drzewa itp.

więc tak ławki u mnie był brak bo teraz już mam ;)
kapelusz by się znalazł mój ślubny i drzewa czy tam krzaczki jakieś też, ale co jak ławki nie było :(
przypomniałam sobie o szpatułkach które zakupiłam już dawno temu jak Małgosia na wizażu pokazywała swoje cudne szpatułkowe ramki a jeszcze później robiłam z nich podstawy do książek
tak powstała moja ławka
czyli trochę kleju z pistoletu
kilka szpatułek
pastele do podmalowania
i ławka była gotowa
kapelusz ślubny oczywiście byłby za duży ;) i dla tego troszkę tektury
kawałek materiału
odrobina waty i wspomnianego kleju
a także kawałeczek wstążeczki i małe kwiatki
posłużyły do zrobienia kapelusza
ogrodowe małe dzwoneczki jako tło
tak powstała moja interpretacja zadanego nam przez Modraczka
zdjęcia - Wy macie czas do 28 lipca - gorąco zachęcam ponieważ mamy przeanielską nagrodę
dla zwycięzcy tego wyzwania

to jest moje zdjęcie

tak wygląda zdjęcie które trzeba zinterpretować

także kochane do dzieła i zapraszamy do zabawy :)

miłego dzionka - u nas dzisiaj deszczowo i słonecznie a także wietrznie

4 komentarze:

  1. Twoje zdjęcie jest rewelacyjne!!!
    Prześliczna ławeczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ławeczka wyszła super :-)Pomysł na zabawę fajny ale ja raczej nie skorzystam :-)Dziękuję za kartkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Basieńko - Twoja ławeczka aż zachęca by na niej przysiąść - tylko musiałaby być troszkę większa. Świetnie poradziłaś sobie z tematem wyzwania :))

    Basiu - a co z wynikami związanymi z Twoją szyszką????????????

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiesz, że jak tylko przeczytałam o wyzwaniu (nie oglądając zdjęć, to od razu przyszła mi do głowy taka ławeczka :))
    Pięknie Ci wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń