poniedziałek, 6 lutego 2012

wymianka-biała

takie wspaniałości dostałam w śnieżnobiałej wymiance od kalamai
przepraszam za brak słodyczy, ale nie dotrwały do sesji
naszyjnik i bransoletkę założyłam już w sobotę na 30- te urodziny siostry ;)
filcowe kolczyki zabrały córki i na bransoletkę też się czaiły, ale w tej kwestii nie uległam
to wszystko było w tym jakże optymistycznym kolorystycznie pudełeczku się znajdowało









duża ilość zdjęć, ale tyle musiało być żeby to wszystko pokazać
ja mam teraz pewien niedosyt tego co ja wysłałam
tyle razy zmieniałam koncepcję że w końcu wyszło jak wyszło czyli źle, ale na razie nie pokażę bo nie mam potwierdzenia że doszło
Kochana jeszcze raz dziękuję za tyle wspaniałości, a Modraczkowi za organizację tej zabawy

pozdrawiam gorąco !

3 komentarze:

  1. Śliczności,gratuluję,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. doszło, doszło :) Pięknie dziękuję za śliczny album :) I trafiłaś ze słodkością - to moja ulubiona czekoladka :)Ciesze się, że i moja paczka spodobała się Tobie i Twoim córkom. To dopiero moja druga wymianka więc jeszcze brak doświadczenia :) Pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń