poniedziałek, 23 stycznia 2012

wyniki i tusal

tak więc nadszedł czas na wyniki candy
bardzo Wam dziękuję że chcieliście przyjąć taki skromny album :)
o tuż pan random wylosował numerek 12 i jest to
karka00 Kochana gratuluje i proszę o adres do wysyłki
mam nadzieję że znalazły się wszystkie komentarze jakie powinny być pod tamtym postem
czasami jednak jakiś może się nie zapisać, ale ja nie usuwam komentarzy no chyba że się dublują co też się zdarza ;)

dzisiaj jest dzień w którym trzeba-powinno się pokazać swój tusalowy słoiczek nie robiłam nowego i w obecnej chwili prezentuje się tak :

miłego dzionka i dziękuję za odwiedziny :)

13 komentarzy:

  1. no i szczęściara pewnie się cieszy....:)miłego dzionka dla ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni:) A w słoiczku kolorowo;)
    Pozdrawiam i miłego dnia:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla wylosowanej;-0
    U mnie w słoiku pusto;-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dalszym uzupełnianiu słoiczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje i podziękowania dla organizatorki

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje zwyciezczyni,a Tobie zycze dalszego zapelniania sloiczka...

    OdpowiedzUsuń
  7. wow dziękuję!
    trochę jeszcze w to nie wierze..

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję, dziękuję za miłą zabawę i zapraszam na candy do mnie http://divianaart.blogspot.com/2012/01/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :)
    A słoiczek niech się zapełnia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję osobie która wygrała i dziękuję za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję tej szczęściarze! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń