czwartek, 29 grudnia 2011

TUSAL

to już koniec na ten rok
tak prezentuje się mój słoiczek
to zrobiłam jako prezent za udział w zabawie
mam nadzieję że dojdzie na czas
bo moja skleroza i czytanie bez zrozumienia dało o sobie znać
ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło
ponieważ będę miała dla Was niespodziankę ;)
a teraz prezentacja

problemy z oprawieniem wymusiły na mnie ten napis, ale osoba która wylosuje będzie mogła zrobić po swojemu i obrazek będzie wyglądał zupełnie inaczej

zapisałam się na Tusal w przyszłym roku
zasady zmodyfikowane czyli można zbierać skrawki z każdej dziedziny rękodzieła
szczegóły TUTAJ



Daty nowiu w roku 2012:
- 23 styczeń,
- 21 luty,
- 22 marzec,
- 21 kwiecień,
- 21 maj,
- 19 czerwiec,
- 19 lipiec,
- 17 sierpień,
- 16 wrzesień,
- 15 październik,
- 13 listopad,
- 13 grudzień.




ZAPISY DO 31 GRUDNIA !!!

3 komentarze: