wtorek, 13 grudnia 2011

to wszystko

przez Hanię tak zachęcała do robienia kartek z podgrzewaczami, że się skusiłam ponieważ chodziły za mną od ubiegłego roku
a że ja nie potrafię nic z papierkowych rzeczy robić na siedząco
tylko stojąc więc moje plecy dokuczają niemiłosiernie
no cóż zamiast wysłać normalne karteczki, to będą wysłane takie ;)
Haniu dziękuję taka zachęta  w moim przypadku jest na plus
w końcu śnieg który został zakupiony do kartek a nie decu
doczekał się swego przeznaczenia ;)
dzisiaj pokażę jedną a kolejne jutro



tak właśnie wygląda moja wersja kartek Hani ;)
czyli Hani mega a moje mini

dziewczyny dziękuję za wpisy pod poprzednim postem i nie tylko

miłego dzionka :)

10 komentarzy:

  1. Takie karteczki to piękny i zarazem rewelacyjny pomysł na Świąteczne prezenciki, a Twoja jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna karteczka, w rewelacyjnej wersji

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie ci wyszła świeczuszkowa kartka. I ta gwiazdka w środku - świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł!
    Piękna kartka!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super:) No mnie Hania też kusi tymi kartochami:D Ale w tym roku nie dam już rady...;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba! Może i ja kiedyś tak..

    OdpowiedzUsuń
  7. Super , może i ja się skuszę na takie małe co nieco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kartka i podwójna przyjemność, bo świeczki !

    OdpowiedzUsuń
  9. Basieńko - cudnie Ci wyszła :))

    OdpowiedzUsuń