sobota, 15 października 2011

chustecznik i wymianka kawowa :)

zrobiłam sobie także chustecznik decu, ale no właśnie
jest jedno ale otóż preparat do spękań jak zresztą widać na jednym zdjęciu
odchodzi czyli odpryskuje w nie których miejscach
po wypełnieniu proszkiem do spękań i pomalowaniu lakierem
doskonale to widać
na szczęście zostaje u mnie więc wielkiej tragedii nie ma
ale nerwy są oj i to jakie ;)
o i chciałam zgłosić do Martusi a tam nic mam nadzieję że u Ciebie wszystko dobrze ?
już można zgłaszać prace na Twórczy weekend u Titanii




xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


a to jest moja wymianka kawowa którą dostałam od Eli-elziutki
to że wymianka była akurat w moich kolorach to wiadomo, ale
to co dostałam to jest super i jak dla mnie miodzio i jeszcze pachnące kawą :o
igielnik i zakładka wyszyta krzyżykami
do tego kartka masa przydasi i coś dla podniebienia
sami zobaczcie
a ja bardzo dziękuję Eli za przygotowanie tego wszystkiego




a te dwa mikołaje są po prostu cudne :)

pozdrawiam wszystkich i miłej soboty życzę :)

12 komentarzy:

  1. Chustecznik wyszedł fajnie, ale szkoda, że tak odpryskuje - zupełnie nie wiem jaka mogłaby być przyczyna ????? Prezenty fajniusie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwna sprawa z tym odpryskiwaniem... mi nigdy się to nie zdarzyło. Tak czy siak chustecznik wyszedł ślicznie :) Pozdrawiam i zapraszam na mój nowy blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny chustecznik, i gratuluję wymiankowej obfitości!

    OdpowiedzUsuń
  4. chustecznik wyszedł cudnie ,no i piękne prezenty dostałaś pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. swietnie wyszedl chustecznik, jak juz sie dowiesz dlaczego odpryskuje koniecznie podziel sie wiedza

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyszedł Ci ten chustecznik, z daleka nie widać, że odpryskuje :P Niestety czasem zdarzają się takie niemiłe niespodzianki. Wymianka do pozazdroszczenia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo wszystko i tak fajnie wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  8. a mnie się chustecznik podoba! ile cudownosci dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusteczki ładniutki, czasami nam materiały płatają figle...

    OdpowiedzUsuń
  10. Chustecznik fajniusi wyszedł no i tych wspaniałości zazdroszczę rewelacja!

    OdpowiedzUsuń