czwartek, 18 sierpnia 2011

decu i wycieczka

oczywiście nie zraziłam się do decu i próbuję dalej
i tak o to powstał wazon dla siostry na imieniny
jeszcze mam problem z zagięciami na serwetkach
tylko że jak poprawiam to jest jeszcze gorzej bo się rwie
trochę mnie dziewczyny zasmuciły że wydruki z drukarki atramentowej się nie nadają
więc będę musiała dopracować technikę serwetkową
a tak wygląda wspomniany wazon

teraz będzie duuużo zdjęć z wyjazdu
było super-nogi popuchnięte
brak czasu na jedzenie
super przewodnik po sejmie
następny super przewodnik po Warszawie
i bardzo miły ojciec w Niepokalanowie
i nawiązując do tego miejsca jest tam po prostu cudnie
mam nadzieje że wytrzymacie taką ilość zdjęć









jeśli wytrzymaliście to dziękuję i życzę miłego wieczoru :)

8 komentarzy:

  1. Basiu piękne deku!:* Nie narzekaj!!! Ja ostatnio drukowałam w drukarce atramentowej i nie było tak źle:D Więc da się? Da się! Próbuj mówię Ci:) Tylko drukuj na papierze śniadaniowym przyklejonym do papieru ksero:) Przy przyklejaniu trzeba uważać co by nie rozmazać za bardzo motywu-ale spróbuj:)

    A wycieczki zazdraszczam:) widać,że było faaajnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wytrzymałam ;) super zdjęcia!
    wazon bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wazon wyszedł cudnie!!! Fajnie, że wycieczka się udała, świadczą o tym zdjęcia i uśmiechnięty buziak:))

    OdpowiedzUsuń
  4. super ten wazon , skąd ty wytrzasnęłaś taką butelkę ma super kształt

    OdpowiedzUsuń
  5. Wazon rewelacyjny,bardzo ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wazon superancki, no i ta pamiątkowa fotka przed Sejmem również!

    OdpowiedzUsuń
  7. Joaś strasznie mi się podoba decu i rezygnować nie mam zamiary-przynajmniej na razie ;)
    Agusia no nie wiem co sobie pomyślicie, ale to jest zaadoptowany znicz ;)
    motyw to ulubiony wzór siostry
    dziękuję dziewczyny bardzo za to że zostawiacie po sobie ślad
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny wazon !!!
    Zdjęcia super ,widać że wycieczka była udana .Basiu ,koniecznie musisz wystartować w wyborach ,w tym fotelu wyglądasz jak wicemarszałek hi hi

    OdpowiedzUsuń