środa, 13 lipca 2011

dla Joasiuni

ponieważ nasza wizażowa i blogowa koleżanka Joasiunia
postanowiła wstąpić w ten jakże zacny związek jakim jest małżeństwo :)
postanowiłyśmy zrobić życzenia w postaci albumu a żeby było inaczej
padła propozycja formy w kształcie koła
tak też powstała okładka i karta z życzeniami do tego albumu
z tego co mi wiadomo kart nie ma za dużo, ale może jeszcze coś tam dojdzie
ja jeszcze kiedyś obiecałam stringacze na noc poślubną więc trzeba
było się wywiązać z obietnicy i tak o to powstały już kolejne
( jeżeli ktoś chętny na takie to zapraszam )
jejku jak się rozpisałam dosyć już a teraz zdjęcia

 kartka z życzeniami gdzie poszłam na łatwiznę i odbiłam stempelek z Lemonade
jak mi się wydaje odpowiednią sentencją na ten szczególny dzień a papiery z UHK
 to miała być pierwsza strona, ale chyba nie zaznaczyłam tego

 stringacze z nici jakie wygrałam w candy
pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny 

3 komentarze:

  1. Nie no stringole rządzą:D Hihi:* Jeszcze raz dziękuję!!! No ja muszę się koniecznie pochwalić całością albumiku!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu - śliczne wpisy do albumiku:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny albumik ślubny i stringi też świetne!!!

    OdpowiedzUsuń