czwartek, 13 stycznia 2011

losowanie i wyniki

Moje drogie pomimo tego że jest dzisiaj 13 to do jednej z Was
uśmiechnie się los i dostanie mojego aniołka
mam cichą nadzieję że będzie zadowolona jak go zobaczy na własne oczy
niestety jeszcze go Wam nie pokażę ponieważ muszę go usztywnić, ale w poniedziałek wyleci do nowej właścicielki a jest nią
Joasiunia :)
o adres nie proszę z wiadomych przyczyn Joasiu
tak dla wyjaśnienia udział w losowaniu brały też odpowiedzi te które były niepoprawne
ponieważ to była zabawa dla tych którzy do mnie zaglądają
a ptaszyna na zdjęciu to oczywiście sikorka 
pozdrawiam Was gorąco i jeszcze raz dziękuje że do mnie zaglądacie

zdjęcia dla uwierzytelnienia losowania ;)

2 komentarze:

  1. O matko... Ja?:) Kompletnie zapomniałam o tym konkursie...:) Strasznie się cieszę!!!:) I już nie mogę się tej piękności doczekać!:) Mam nadzieję,że to będzie taki mój-a raczej NASZ aniołek stróż:* Wiem Basiu,że będzie taki od serduszka! Bo jak od Ciebie to nie ma innej możliwości!:)

    Jeszcze raz dziękuję:*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Joaś ciesze się, że jesteś zadowolona-mam nadzieję że tak też będzie jak zobaczysz aniołka
    Gratuluję Kochana !!!

    OdpowiedzUsuń