wtorek, 1 grudnia 2009

gwiazdka 3D

chciałam się z Wami podzielić
moim sposobem na gwiazdkę szydełkową 3D
sama go wymyśliłam , ale może się okazać ,
że nie tylko ja na taki sposób usztywniania wpadłam
jedyną rzeczą o jakiej trzeba pamiętać to żeby ramiona gwiazdy
które będziemy łączyć muszą mieć równą długość nie przesadzajmy to nie apteka więc
jak będzie minimalna różnica też nic się nie stanie
jutro zrobię zdjęcie gotowej gwiazdki bo dzisiaj zapomniałam
a internet trochę się muli więc moja cierpliwość mogła by tego nie wytrzymać
ja swoje robótki szydełkowe usztywniam ługą i wikolem w proporcji 3:1
oczka nie są posklejane i robótka jest bardzo sztywna !

 
czyli jak widać na załączonym obrazku zginamy tekturę w taki sposób który zależy od tego pod jakim kontem chcemy mieć naszą gwiazdkę zrobioną i to już jest wola każdej z nas jak to zrobi
ja zaginam kartonik i na to kładę folię bo inaczej zostaje trochę kartonu na robótce i ciężko się tego pozbyć ,
jedną gwiazdkę usztywniam na płasko a dwie pod kontem i przy wszystkich trzech staram się aby częsci którymi będą się stykać były w miarę równe
mam nadzieję że jasno to opisałam no i że ktoś z tego skorzysta :)

1 komentarz:

  1. sposob swietny !!!!nawet by mi pewnie do glowy nie wpadlo!!!! No ale praktyka czyni mistrza!!!! A gwiazdka 3d niesamowita po ukonczeniu!!!! :*

    OdpowiedzUsuń